پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119927
نتوانستيم آندو را نگه داريم
تاریخ انتشار : 1393/10/04 09:25:21
نمایش : 1249
مديرعامل استقلال گفت:جلسه خوبي در باشگاه استقلال با مديرعامل ذوب آهن در خصوص انتقال مسلمان به استقلال داشتم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بهرام افشارزاده در رابطه با جدايي آندرانيک تيموريان از استقلال اظهار داشت: روز چهارشبه آندو به دفتر من در باشگاه استقلال آمد،‌ جلسه بسيار خوبي با هم داشتيم و در نهايت با وي براي جدايي به توافق رسيديم و با اين بازيکن تسويه حساب کامل خواهيم کرد.
وي درباره بخشش طلب يک ميلياردي و ۲۰۰ ميليوني آندو براي فسخ قراردادش تصريح کرد:‌ اين مساله به هيچ عنوان صحت ندارد. آندرانيک يکسري مطالبات از گذشته داشته که قطعا در آينده پرداخت خواهد شد. در مجموع بايد بگويم که جزييات و نحوه جدايي تيموريان از باشگاه استقلال را روز پنجشنبه بر روي سايت باشگاه قرار خواهيم داد.
مديرعامل استقلال تاکيد کرد: شخصا خيلي علاقه داشتم که آندو در استقلال بماند اما خود وي تمايلي به ماندن نداشت. در هر حال او ديگر از ما جدا شده و براي وي آرزوي موفقيت مي کنم زيرا بازيکن بسيار بزرگي است.
وي در خصوص آخرين وضعيت قرارداد مسلمان نيز گفت:‌ جلسه خوبي در باشگاه استقلال با مديرعامل ذوب آهن در خصوص انتقال مسلمان به استقلال داشتم که خوشبختانه آذري در اين باره قول همکاري به ما داد.
افشارزاده درباره وضعيت پيوستن طالب لو به استقلال نيز خاطرنشان کرد: ما از طريق تاج،‌ رئيس سازمان ليگ پيگير آخرين وضعيت طالب لو براي پيوستن به استقلال هستيم و مطمئن باشيد تمام تلاش خود را مي کنيم تا مشکل وي حل شود.
 
کد مطلب:590 پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html